I ♥ una borsa Chanel

Ska börja att berätta att Paulinas internet inte funkar ordentligt, eller asså hon kan inte logga in på blogg.se :s
Men hon hälsar god natt till alla läsare i alla fall :)

Tänkte berätta om shoppingen idag med Paulina och hennes värdmamma.
Dom kom och hämtade mig och sen åkte vi in till Milano och till ett köpcentrum.
Kollade på en massa kläder, skor och smycken.
Jag fick med mig två tröjor, ett par röda converse och två par örhängen.
Hittade också en jätte fin handväska/plånbok från chanel men den var väldigt dyr.
Men när jag berätta om den för mina värdföräldrar, sa min värdmamma att hon verkligen tyckte jag borde ha den och att vi fick se om dom kanske kunde köpa den till mig! Asså jag älskar dom! :D:D

Sen resten av kvällen så har jag pluggat italienska och lite franska. Men jag blandar hela tiden ihop dom (A)
Men nu ska jag borsta tänderna ( eller jag har redan tandborsten i munnen när jag ligger här i sängen och skriver, haha! ) och sen ska jag sova.
Skola imorgon ju, börjar åtta och slutar runt två :)
Buonanotte / Gloria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: