San valentino

Igår var det ju alla ♥ - dag, som nog ingen har missat :)
Dom flesta tycker att alla hjärtans dag är en väldigt onödig och överskattad dag, men det gör inte jag!
Jag tycker att det är en jätte mysig dag! Och alla hjärtans dag 2010 var verkligen en underbar dag för mig.

Jag spenderade dagen tillsammans men en kille :)
Tänker inte gå in så mycket detaljer men vi kollade på film, åt middag på en resturang och hade det riktigt trevligt!
Och som alla hjärtans dag present fick jag den dära underbara chanel väskan som jag har pratat om så mycket, och rosor :)

Och ja! han är italienare och är tre år äldre och bor inte så långt här ifrån.
Tell me about your Valentine's Day ?! :D
/ Gloria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: