venerdì

Nu är det entligen fredag igen, I ♥ venerdì!
Hehe kom hem från skolan för ett litet tag sen och har pratat med Francesa i en timme och vi bestämde att vi ska ses nere på vårat favorti café om 30 minuter. Ska ta och slå en pling till Paulina och kolla om hon vill henka på :)
Och ikväll så blir det fest med några kompisar tror jag, vi får se!
Ciao / Gloria

Postat av: Anonym

Venerdi ? vad betyder det? :)

2010-02-05 @ 15:59:26
Postat av: Gloria

Venerdì betyder fredag på italienska :)

2010-02-05 @ 16:00:15
URL: http://paulinagloria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursäkta men jag måste bara fråga en sak. När du pratar med dina kompisar, lärare och familj talar du då italienska med dom?

2010-02-05 @ 16:01:08
Postat av: Gloria

det beror på, om det är saker om jag förstår och som jag själv vet vad det heter på italienska så försöker jag självklart tala det. Men eftersom jag inte kan precis allting på italienska så talar jag engelska också, så det blir både engelska och italienska :)

2010-02-05 @ 16:02:43
URL: http://paulinagloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: