Gloria Nilsson

Ciao! :D♥
Eftersom Paulina har skrivit ett inlägg om sig själv så kanske jag också borde det.
Jaha, jag heter Gloria Nilsson och föddes året 1992, så jag är 17 men blir snart 18 :D
Jag kommer också från Stockholm där jag bor med min familj och den består av min mamma, min pappa, mina två systrar och våra tre chihuahuaor.
Min värdfamilj här i Milano består av en mamma, en pappa och en värdbror.
På gymnasiet hemma i Sverige gick jag ockå samhäll samhäll men med inriktning på mode.
Och här i Italien är den nästan lika, och påå inriktning här är också mode.
I
♥ MODE! :D
På fritiden gillar jag också fotboll, och jag lever verkligen för den sporten!
Nu har jag inte så mycket mer att berätta om mig själv men ställ gärna frågor om ni har några.
/ Gloria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: